среда, 9 декабря 2020 г.

11 клас

 

Векторний графічний редактор як інструмент для дизайну.

Мета:

ü формування предметних компетентностей: забезпечити засвоєння знань про векторний графічний редактор як інструмент для дизайну.

ü формування ключових компетентностей:

·        спілкування рідною мовою: уміння формулювати запитання та дискутувати; уміння оперувати термінами і поняттями з основ графічного дизайну;

·        спілкування іноземними мовами: уміння використовувати іноземні джерела інформації;

·        уміння вчитися: навички конструювати власну освітню траєкторію;

·        ініціативність і підприємливість: уміння брати відповідальність за результат роботи на уроці.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся

 правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

 (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Перегляньте  презентацію по темі уроку, нажміть нижче на гіперпосилання, щоб переглянути презентацію

теорія уроку

Виконайте практичну роботу

Вправа 1. Середовище Inkscape.

Завдання. Ознайомтесь із призначенням інструментів векторного графічного редактора Inkscape, особливостями малювання фігур та налаштування їхніх властивостей.

 

1.     У власній папці створи папку:

Робочий стіл:\Власне прізвище\Урок 22\

2.     Виконай вказівку Пуск Þ lnkscape.

3.     Відкрий меню, ознайомся із набором вказівок кожного з пунктів меню.

4.     Послідовно наведи вказівник миші на кожний з інструментів панелей, розташованих у лівій та правій частинах вікна. За допомогою спливаючих підказок визнач назви інструментів.

5.     Обери інструмент  на Панелі інструментів. На Палітрі в нижній частині вікна обери колір на власний розсуд.

6.     На Панелі параметрів інструментів у верхній частині вікна оберіи форму фігури – п’ятикутник. Виконай протягування мишею на полотні, щоб намалювати зірку бажаного розміру.

7.     Обери інструмент Позначення і трансформація об'єктів та виділи намальований об'єкт. Ще раз клацни на ньому мишею, щоб з'явилися маркери для обертання та нахилу об'єкта. Виконай обертання намальованої фігури за допомогою одного з маркерів на кутах об'єкта.

8.     На Панелі параметрів інструментів у верхній частині вікна зміни кількість кутів виділеного об'єкта. Зроби висновок, як впливає цей параметр на відображення фігури.

9.     Виконай вказівку Об'єкт Þ Заповнення та штрих. На вкладці Заповнення послідовно обирай різні способи заливки: суцільний колір, лінійний градієнт, радіальний градієнт, візерунок. Поекспериментуй з різними способами заливки. Визнач вплив ефектів Розмиття та Непрозорість на відображення фігури. Обери заповнення фігури на власний розсуд.

10.                       Збережи результати у файлі з іменем Многокутник в папці:

Робочий стіл:\Власне прізвище\Урок 22\

Практична робота

Скачати програму Inkscape можна за посиланням скачати Inkscape


       Надайте доступ до матеріалів учителю на 


електронну адресу catsi9070@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий

9 клас (14.01.21)

  Урок 33. Класифікація загроз безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах. Етичні та правові основи захисту відомостей і даних. ...